I OVISSHETENS NAMN

I MAFFIALAND.

kan det bli mer spännande. nopps. dont think so. jag väntar och funderar. funderar nog mer än väntar. ger upp och kommer igen. jag det är förunderligt hur hjärnan fungerar. och hur oflexibel den är. ja i alla fall min. who the fuck teached me that? ja det är veckans fråga. vem fan lärde mig det? för det är ju inte så att jag i min förvirring tänker bli essentialist. det förstår jag väl.

jag ska skriva en bok också. maja inspirerar mig sjukt mycket. den ska bara handla om jag och du. och jag tror att det kommer bli en prestation att skriva den. fast om jag släpper prettot så kommer det nog gå bra. och maffian inspirerar mig så mycket att jag nästan blir tårögd. vågar man skriva om den förresten. det är lite lurt det där. nej K, jag har inte glömt skräcksenariot på tåget. dina ögon spärrades upp och jag såg hur du höll andan. men det gick bra. det gäller att veta när man kan snacka och inte. det vet du. camorran sees you everywhere.

I CAMORRA-LAND.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback