non balance

jag och livet är inte riktigt i fas med varandra just nu.

jag borde:

- läsa 500 sidor om kvalitativ forskning
- skriva rent min intervju
- träna
- köpa gummiband
- blogga(inte bara mitt fel)
- engagera mig mer, så jag slipper bli arg.
- skaffa en don kulics bok
- göra massa saker med min fem-utbildning
- adressändra
- ringa m och j
- köpa en mopp(försökte, men den fanns ju inte)
- tvätta
- lyssna på myspace-musik
- fixa försäkring
- skriva projektansökan
- svara på mejl
- skriva en handlingsplan
- kolla upp några band
- skaffa mig ett jobb som jag får betalt för

och jag vill:

- sova(13 timma i natt räckte tydligen inte...)
- dricka vin
- pussas och kramas
- läsa i min bok
- se en film med en mysig person
- lyssna på cut copy.
- hänga med roliga fs

idag har jag dock varit duktig och tagit tag i mitt hem. handlat. städat. köpt disk-grejer.

nu jobba lite och sen kanske gratisfilm.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback