STARLETT

image90
Jag vet inte om jag ska bli glad eller ledsen över att Scarlett inte är så cool som jag trodde. Hon är bara en alldeles vanlig, tråkig hollywoodskådis. Ja tyvärr. Eller såklart.
Ja du verkar lite naiv till och med. Ja, men du är ju också 3 månader minus 1 dag yngre än mig. Det kanske är därför jag känner så här. Blev lite ledsen när du sa att du ville plastikoperera dig för att inte se ut som en gammal hagga.
Jag känner igen åldersnojan. Vi kanske kan bli kompisar. Jag kan få dig på bättre tankar.

I know you?re born in 84
Half polish half danish
You started at 8 on broadway
You?re a star

You don?t believe in monogamy
Im not jealous, scarlett will marry me
All you?ve got you can like it
But what i am you will love it


When i noticed for jared leto
I felt sad for 30 seconds
Oh when i noticed for Josh Hartnett
I prayed for 40 nights

Hihi. The teenagers omogenhet regerar.

Ju mer jag tar reda på om dig, ju mindre gillar jag dig. FY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback