yeah you really do.

Eftersom jag inte kan se fler avsnitt av studio sixty, hade värk i alla delar av kroppen så att jag bestämde för att ta ett träningsbreak och var trött på min irriterande situation vad gäller vissa praktiska detaljer i mitt liv gjorde jag följande igår:

1. Lämnade in min telefon på lagning
2. Köpte alla hushållsprylar som jag har stört mig på att jag inte har(ex. korkskruv, vitlökspress(yes e its true), konservöppnare och decilitermått)
3. Bestämde att jag ska bo kvar i min lägenhet, no mercy ekonomin.
4. Sjöng några låtar jättehögt fast jag är rädd att grannarna ska höra och låtsades att jag hade en skrikande publik framför mig
5. Städade hela lägenheten, möblerade om, bytte plats på gardiner, bytte lakan, bar upp en supertung byrå själv(ja jag vet dumt, men har man inga starka vänner utan är den själv så...), spikade upp krokar och lite till - så att det nu ser ut som ja, min lägenhet. Roligt.
6. Och läste i min så sjukt spännande bok jättesnabbt för att komma till slutet, men jag somnade innan... typiskt.

Duktigt va?

Idag upptäckte jag att det fortfarande inte går att ringa till mig och att jag har lämnat in min telefon i onödan, men skam den som ger sig. Ringde till 3 igen och pratade för första gången med en trevlig person som faktiskt hjälpte mig på riktigt. Nu ska jag få ett nytt simkort - vi får se om det hjälper. Så länge får jag har en skittelefon med kuckeliku-ljud som meddelandesignal. Om jag får hjärtinfark inom kort tid så är det för den där signalen.

OK - ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback