aktivism.

dagens ord måste vara handling. och ja, kanske är det tristessen som lurar fram handlingskraften i mig, fast jag har liksom inte tråkigt, så i så fall är det min kropps/hjärnas sätt att hindra mig från tristessen och inte mitt medvetande eftersom jag aldrig hinner ha tråkigt. ah.
aktivism betyder nått annat, mer radikalt. jag är en dålig aktivist. jag har en massa åsikter, men gör mindre. fast åsikterna är tänkta att peppa andra att aktivera sig. nä. så dålig är jag inte. det finns dom som är sämre.
snart kommer e hem. jä. känns som det var en evighet sen. verkligen. hon har fått lite av det som jag vill ha. och dessutom kanske hon har min post med sig.
fick en inbjudan att aktivist aktivera mig, jag tror inte jag vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback