bara gört.

en dag skrev elin alvemark i sin blogg att hon tröttnat på politik och det kändes som att jag var hon, eller att hon var jag. precis så känner jag. hade inte förstått det innan. jag tycker det är tråkigt med politik. jag tycker det är coolt med business, göra, inte snacka så förbannat! eller skriva så förbannat. do do do.

idag har jag gjort följande:
skaffat mig ett jobb.
köpt ett träningskort på avbetalning(ja jag vet inte smart, men likviditeten är kass)
köpt bananer för 9.90 kr/kg (typ 10 st för 12 spänn) I know, avis eller hur?
producerat en bra text - obligatorisk tråkig uppgift i skolan som jag lyckades göra rolig
kommit på att jag ska göra b-uppsats om tha music business

ok, inte så imponerande hmm... måste leva mer som jag lär(fast lär mig ju att läsa texter/vara passiv...). fast det är coolt att jag fick jobb som dessutom inte är ett tråkjobb utan ett brajobb, som nog kan bli riktigt bra. yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback