chansa mer.

Har funderat mycket över det här med universitet och utbildningar och så och ju kommit fram till att det inte är min grej, men ändå så vill min hjärna, fort jag har bestämt mig för det få mig att ändå gå en utbildning. Det svänger och svänger. Alltså problemet egentligen är nog att jag skulle vilja gå en utbildning, fast inte gå den, eller mer kunna allt och kunna säga att jag har gått den, fast inte lägga ner nån tid på det... I en annan värld tror jag nämligen att det skulle vara möjligt. Eller så handlar det bara om att jag är fattig och att jag måste försäkra mig om att jag inte blir utsatt för detta igen och det kommer jag ju definitivt göra om jag bestämmer mig för att plugga, samtidigt som jag då faktiskt säkrar en inkomst i framtiden på ett annat sätt. Det är lite svårt. Jag lever ju mer för dagen än framtiden. Tråkigt/fattigt nu - kul sen. Nej tack. Kul nu, kul sen! Man kan ju inte chansa liksom.

Något som jag inte ska bli när jag blir stor är hora. Horor blir lurade av poliser utklädda till clowner och åker fast.

You get mistaken for strangers by your own friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback