hårpanik.

appropå rätt och fel. hur hemskt kan det va med lite hår. om man inte kan acceptera en människa för att den har hår på fel(?) ställe, vad liksom hur vadå tänker man då angående människan i allmänhet? vad är ok? döda? hår på benen?
jag tror att alla tror att alla andra tror att du tror att alla andra tror att alla andra ska tycka det är äckligt bara för att vecko revyn säger det, fast ingen tycker det egentligen. sådäså.

citat från fältet:

"alltså damnmarks landslag hade såhär linnen och spelade i och när dom lyfte på armarna så hade dom liksom buskar under armarna, fy fan vad äckligt!"

mm...

"alltså skit jag kom på att jag inte rakat mig på en hel vecka, jag tycker inte det är äckligt, jag bryr mig inte, men jag ville bara säga det ifall ni tycker det, vissa gör ju det."

jo...

"har du rakat dig på benet nu? höhö." "ja, fast bara på det du ska ta på. hehe. det finns faktisk dom som inte rakar sig om benen."

är det sant?

exakt vad är äckligt? undrar jag mest hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback