KÄRA JULIANA.

image43

jag hade glömt dig. förlåt. du var min första "artist - som ingen annan visste om" och grejen är att fortfarande ingen lyssnar på dig, trots att jag tjatat om dig sen '99(jag ä ju tuff och har inflytande...). tror inte att det beror på att du är dålig utan kanske för bra och intelligent för massan eller... Without any doubt, I believe that if Juliana Hatfield had a penis, she would be a bigger star than she is today - skrev en smart person och tragiskt nog är det nog sant. upptäkte dig pga världens hittills bästa tidning drrling, laddade ner my sister på world wide web och lyssnade på den 1000 ggr. bara så du vet.

I hate my sister, she's such a bitch.
She acts as if she doesn't even know that I exist.
But I would do anything to let her know I care.
But I am only talking to myself 'cos she isn't there.

I love my sister, she's the best.
She's cooler than any other girl that I have ever met.
She had the greatest band, she had the greatest guy.
She's good at everything and doesn't even try.


och jag gillar dig fast du är lite motsägelsefull och velig.

image44
och snygg. If I met in a closet with you. har aldrig gillat every breath you take så mycket som för din skull.

image42
Hey, can I get some base?

image45
everybody loves me but you. sjöng du och jag förstod precis.

image46
Little white boy would you be my slave? The mighty Juliana Hatfield.

dags att kämpa.
http://www.myspace.com/julianahatfield - LYSSNA! SPRID! gör henne störst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback