VINDEN VÄNDE!

i helgen har jag utforskat södra sverige och åkt på vägar jag aldrig åkt förut. vi kom hem med en vinst och en förlust och jag som matchens lirare! wow. vet inte vad som hände. men allt blev bra igen. they played my music.
nu ska hälen och axeln få välförtjänt vila, trots att jag läängtar till träningen, men vi får vänta becki!
jag känner mig inte heller längre så missplacerad i älvsjö och tror det kan bli världens bästa extra-knäck!

this week. plugg om sex. fiska om älvsjö-festivalplaner. fika. heala hälen(!). träna junisar. nya pakter. inga långa promenader. kant satsning. köpa voltaren. leva utan pengar. m&p. elitserien?. pia. claudia. solsken. jobb?. yalla!

Oh, how can, how can you ask me again,
It only brings me sorrow.
The same thing I would want today,
I would want again tomorrow.

with every heartbeat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback