jag, mamma och När

min mamma är fin. idag har vi cyklat runt i När och tittat på fina landskap och köpt grönsaker på en gårdsbutik och köpt bullar på bakstugan. sen badade vi där det var så grundt att vi fick lägga oss ner. mitt mellan herta och närshamn. har faktiskt aldrig varit där förut, det är konstigt. trodde jag hade varit på de flesta ställena här. med hade visst missat den lilla grusvägen som gick längs stranden.

sen svor vi lite över galna stockholmare. mamma sa "jävla stockholmare, dom kör som att dom tror det är E18 här!". det är lätt att skylla på stockholmarna här. dom är så många. och alla gör likadant... eh.

tänkte sätta upp volleybollnätet, men hittar inte alla delar. och ingen pump till bollen. typiskt. fixar det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback