stor vecka i skogen.

veckan började med 2 sjukt bra jobbdagar. jag fixade det mesta och hade flyt liksom. sen kom h och raggade med mig till sillerud. det var skoj. vi drack 3 flaskor vin på kort tid och busade. A kom och var nykter, det var säkert väldigt kul för honom. dagen efter låg vi inne och pratade om det mesta. fina H. sen åkte jag buss genom sjumilaskogen tillbaks till arvika. kräktes nästan på gatan och köpte sjukt mycket fika på nordells med E och R. fick ett erbjudande som jag inte kan tacka nej till och åkte hem till den andra drogen - sex and the siri. somnade klockan 9 efter att K och G gjort goood paj till mig. vaknade dagen efter på fel sida. tänkte jobba, men kom inte upp. som 3 timmar till och fick en totalsumma sömn på 12,5 timmar. herregud! jag var trött. efter det kom E och drack kaffe. jag deppade. jag, K och E pratade om livet, sen följde jag med E till veterinären. inte mitt bästa ställe. jag fick vänta utanför så att jag inte nös så förbaskat.
E hade dock samlat lite hundhår i bilen, men det gick bra. vi åkte till mangskog. det ösregnade, men vi hade bestämt bestämt oss för att gå på utflykt. vi handlade gott käk och tog med regnkläder. sen begav vi oss till gylterudsgrottorna. fantastiskt! vi satt, pratade, huttrade och busrökte. där och då bestämde vi att det var hejdå depp och hej pepp. sen skrek vi lite, sprang lite, hittade lite kantareller och planerade en fantastisk höst.
väl tillbaks - ganska blöta, väldigt glada bestämde vi oss för att bada. men först kantarellstuvning. efter badet(som var sjukt varmt...) bastade vi. sen in till stan. se på SATC. E åkte hem. hennes mamma sa att hon måste gå upp tidigt dagen efter. dricka en öl med H, A och K. se på oceans 11(fast inte sista kvarten - lita inte på kines-stuff) sen åkte jag hem och sov. och var glad.
lördag = lagerfest. fast först slänga ett ton skräp. släpa stooora träbitar. sen vin, drinkar, stor brasa och glöm inte vincent. lite krångel. och världens godaste pizza ggr 2.
söndag - storkasberget, spöregn, argagafflar och srcrapmobilen. och glöm inte roxette. roxette är det nya svarta.
sen mera knark. alone. sen sjuk. sen H. sen Gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback