FAMILY H.

Men hur? Men vad? Men varför? Men när? Men hur kom, hur gick det till?

Det är otroligt vackert.
Språket.
Det vill jag göra.
Det vill jag hålla på med.
Jag är inspirerad och min framtid är fin och ljus.

1. jag har världens bästa plan/idé.
2. fram tills jag genomför den så kan jag göra nått kul ex. läsa på JMK och göra festivaler och sånt
3. sen kan jag bli chefredaktör för en rolig tidning
4. sen kan jag bli rik
3. dessutom kan jag starta band, bli volleybollproffs och skriva en bok

kul liv iaf!

PS. den som inte lyssnat på cut copys nya skiva. do it! unforgettable season kan vara den bästa låten på länge. ja jag vet jag brukar skriva så. men det är sant. promise.

PS2. imorgon kanske jag får se lightspeed champion!

PS3. om man dricker vatten blir man kissnödig.

PS4. idag ska jag provträna. tjoho! hejja foten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback