going back to rehab. oh no no no.

testtränade min fot(häl). gick sådär. jag och min tränare kom överrens om att jag skulle droppa resten av säsongen och rehaba mer. jag tror att det är bra. blev inspirerad att faktiskt bli bra på riktigt och inte bara låtsas att jag blir bättre. ska äta mina piller duktigt och köpa ett gummiband(för axeln då). ja axeln är inte heller riktigt i form. min ihopsnickrade "arvikateknik" är inte alltid den bästa för kroppen. "tänk pilbåge siri, pilbåge" ok. ok. jag ska försöka. nej jag ska jobba hårt. jag ska komma tillbaks. och ta dom med storm. hehe. "axeln ska vårdas, den är det bästa du har" - sa min tränare. han kan han. foten gör mig mer allmänt invalid. fast det gör inte så ont längre så jag kan gå lite. snart rullar jag nog  fram som en köttbulle iofs. så det är lugnt. jaja. att göra:

1. köpa gummiband
2. äta upp alla piller
3. träna special-rehab

hejja mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback