håkan. jag blir faktiskt ledsen.

lyssnade lite på håkans nya skiva och tyckte att den hade värsta potentialen. verkligen. sen gick jag och e till press stop för att ragga tidningar. och vad ser jag. jo det här:
image81
alltså. hallå? dont do this.
ser ni hur dom puffat upp hans axlar och fotograferat honom från manlighetsvinkeln. håkan är en snäll pop-pojke och ingen himla man. låt mig tro det, ok?

och förlåt. jag vet att det inte har något med musiken att göra. men det har det. jag tycker inte om amy winehouse musik lika mycket efter att ha sett henne live. jag tycker inte att kleerup är cool längre. jag tycker inte om morrisey för den delen heller. och allt handlar om vad dom råkar ta för sig när dom inte gör en skiva. jag tycker inte att det är ok att sälja sig. not! jävla tråkhåkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback