OSLOLIV

idag skulle jag gå med tuvaluva till barnehagen. dom skulle på utflykt och på utflykt ska man ha matsäck. jag fick uppdraget att steka pannkakor. dessvärre upptäkte jag att jag helt enkelt inte är så bra på att steka pannkakor. hur kan man inte vara bra på det undrar kanske ni? jag med. men jag skyller på omständigheterna och att jag inte rörde ordentligt innan så att allt ägg var i botten. tillslut fick jag i alla fall ihop tre stycken som jag kunde rulla ihop och lägga i en plastlåda.(förlåt E, jag skäms lite.)

tuvaluva hoppsade hela vägen och jag haltade efter. när vi kom till dagiset var vi tvugna att ta oss igenom en massa grindar och dörrar med barnlås. det var som ett lite äventyr.

tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback