too lost in you.

image58
ja jag har en passion för sugababes. många av mina musik-pretto-vänner har fnissat. men dom har något tufft över sig. kanske handlade det om sammanhanget. kanske om något annat. men trots att dom byter bort bra medlemmar och ingen är orginal och kråmar sig och är allmänt inte så hög nivå så lämnar dom inte mitt hjärta. if im ugly, so are you. fint.

chris martin sa en gång "jag trodde aldrig att jag skulle vinna mot dom sexiga brudarna i sugababes" jag tror inte jag kommer göra det heller. im too lost in you. jag tror att det är lite ditt fel yo(jo).

fast jag är lite ledsen över att den coolaste byttes ut nyss... och att deras overload som är bäst gjordes typ 98.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, Sugababes är min hemliga passion också! Overload är sjukt bra, och Push the button är bäst att bruddansa till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback