destination storstad

sitter inklämd på tåget, mycket irriterande faktiskt. men jag andas lugnt och äter min matsäck. kaffedoften is all around, men jag orkar inte köpa eget.

idag ska jag på en föreläsning med de la grace på södertörn. malin och marja går samma kurs har det visat sig - roligt! jag ska hälsa på och få ny inspiration och kanske lite kunskap.

har bestämt att jag måste ägna 1 dag i veckan åt feminismen specifikt. lätt att tappa bort den i sammanhanget. få påfyllning.

jag ska sova i kilombo och andas sthlm-luft. det blir bra för mig. kanske träffa en annan vän eller två.

imorgon ska jag åka hem och äta middag med finaste H.

söndag är matchdags och vi måste vinna, annars kommer alla sluta. typ. så illa är det. man kan inte vara bra och inte vinna. men bra träning i går och hoppet är väl det sista som lämnar människan.

yes. poetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback