I fly. Me; supposed passive.

Idag slog det mig att det jag hatar mest med kvinnligheten är att man måste vara så jävla passiv. Vänta, vänta, vänta... jag är så sjukt trött på det. Och det gäller det mesta. Ta inga beslut för guds skull. Snälla, ta inga beslut och inga initiativ. Du kan lätt tolkas som galen eller bitch. Var snygg, stå i ett hörn och vänta. Everybody puts baby in the corner.

Sen är jag förbannad på folk som flyr. Mest mig själv. Fast jag har ju kvinnligheten att skylla på iofs. Skulle gärna åka till Brasilien då och nu.

I går vann jag och drack vin i stora glas. Idag såg jag 8 avsnitt av studio 60. Imorgon kaospiloter i Arvika. Nästa helg div. 2 premiär. Framåt, Berlin?

Nu: Styrelseprotokoll och mer Studio 60. Heja Jordan!

Kommentarer
Postat av: Thobias

Ja kom till Berlin!!

2008-11-10 @ 00:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback