popquiz live from lilla tingsgatan

jonte säger: "jag skäms över att jobba med er om ni inte kan det här"

emma säger: "jag vet att det inte är eye of the tiger"

pausmusik(någon konstig mix av mgmts kids.)

emma sliter sitt hår. (jag vet hur det känns...)

jacob säger: "det hade varit ganska lätt om man hade hört det här"

emma säger: "heja kommer segertåget"

olov säger: "jävla kuk, jag hatar jävla låttitlar"

emma säger: "nu jävlar!"

jonte säger: "jag spelar den här perfekt på gitarr"

siri säger: "jag med"

jonte säger: "anouk är en del av barndomen om man överhuvudtaget är född på 80-talet"

olov säger: "start a war, gud va skönt!"

jonte säger: "har du hört den, hurt heter den." tihi

olov och emma säger: "jag skrev det! får jag kolla på pappret! det står inte här!" (Varning för slåssing)

emma säger: "fan siri, jag bodde ihop med dig när du hade den som ringsignal"

olov säger: "jag sa lights and music!"

emma säger: "nej"

olov säger: "dom är så jävla pretantiösa - vem fan vet vad deras låtar heter?"

"ok vi skriver punk daft i så fall..."







emma säger: "visst är det robyn med handle me!!!!!!!!!!!!"

siri, jonte och alla andra: "eh nej."

emma = aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

och jag verkar normal igen.

tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback