feminism är vanligare än aftonbladet

ja, visste ni inte det. så är det ur mitt perspektiv. siriglasögonen. har ni testat dom. i do everyday.

det är så vanligt att jag nästan tappat innebörden och svara "det är allt" på frågan om vad feminism är. farligt kan man tycka. eller utopin. luktar lite religiöst. mm. jag vet. men om gud är feminismen då kan jag förstå de som tror på gud. eller. näää. jag kommer aldrig förstå någon som tror på någon som säger att man ska begära och dyrka sin man och lyda under hans order. not.

i veckan släppte arvikafestivalen depeche om ni missat det. jag gillar "a question of lust" bäst. it fantastic.

min stora passion är makt. makt är min passion.

Kommentarer
Postat av: Thobie

Angående Makt: http://www.youtube.com/watch?v=dP3hg7XY7SU

(kanske inte exakt den sorts makt du menar, men bra klipp ändå)

2008-10-08 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback