siri is träffa folk

hur mycket jag än gillar arvika så är det jävlit tomt på folk om man tänker efter. känns som att det blir mindre och mindre - eller så är det bara veckan efter mârten.
nu ska jag träffa folk, många. och jag ska hälsa på alla så där som lantisar gör ni vet. hej hej. hej hej. så gör min farfar när han kommer till ett nytt ställe. joråsatt.
ska bli kul och roligt och skoj och så.

kilroy spelar på debaser. jag tror det är stort. g agerar lite nonchalant tycker jag. fast det är ju som vanligt. tihi.

idag upptäckte jag feministi-kaffe och att jag måste lägga ner och definiera på riktigt. det går inte att benämna allt feminist... det måste betyda något även om det betyder allt för mig.

vad är det jag vill? att analysera kön i organisationer eller att döda den jävla normen som gör att det är mycket lättare för män att få ledande positioner... mm? sluta inte ta ställning.

yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback