skit-tråkigt och helt fantastiskt kul

allt suger och är hur bra som helst. nä jag hinner faktiskt inte med. blod, svett och tårar är mitt liv just nu. jag sliter som fan. upp och ner. ner och upp.

imorgon åker vi till oslo och träffar ingen mindre än berit ås. helt otroligt. känns nästan overkligt. sen drar vi till kaospiloterna och sen vidare till göteborg för att träffa kulturverkstan. roligt och givande.

igår föreläste hanna om queer och idag föreläste katarina om jämställdhet i politik och org. om det finns en feministisk skala så är nog dessa två ämnen längst ifrån varandra. oerhört bra och givande båda. vissa delar lättare att ta på än andra minst sagt.

nu vill jag äta kakor. massor. saftiga kakor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback