sorry. var hur feg du vill.

vem är jag liksom att bestämma det.

eehm.

imorgon ska jag föreläsa om kön och genus. och jag landade precis i att jag håller med om allt. till och med motsägelserna. till och med kritiken mot judith butler - trots att hon är den enligt mig klokaste personen i historien. läsa hennes texter är som att äta tårta. massor. och jag vill ha mer. fast hon har ju fel. men det gör inget. för hon har rätt också. i sin förvirring. kanske det är just det som är rätt. förvirringen. ingenting finns om man inte gör det. du kan tänka hur mycket du vill, men det är fortfarande bara en tanke till du gör något. jag gillar att förändring är en form av misslyckande av att reproducera något som inte finns(eller som vi tror finns).

ta med det bra. im in coach-mode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback