jag.behöver.tips

på musik. ge mig!

gärna kvinnor. jag älskar kvinnor.

Kommentarer
Postat av: slemma

ok,

frida hyvönen (fortfarande så JÄLLA bra skiva)

FIRST AID KIT

fever ray (bra att du kom igång)

jonna lee (som jonte vill gifta sig med och ha som trofé på väggen)

a camp (nya skivan kanske kanske är bra)

j tillman (trummisen från fleet foxes goes solo)

morrissey (nya skivan är bättre än förra så HAJA BRA DEN ÄR!)

lily allen (släpper ny platta på måndag)

casiokids (du kommer gilla, låter exakt som familjen! fast på norska! kul!)

james yuill (senaste tillskottet till moshi moshi, jättebra!)





Postat av: slemma igen

och just det! palpitation också! svinbra! kolla myspace!

2009-02-04 @ 14:02:50
Postat av: My

...och jonna lee är faktiskt förband till salem = kommer till arvika. fantastiskt!



annars kan jag rekommendera kish mauve.

2009-02-05 @ 17:45:37
URL: http://tajt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback