vintrigt värre

välkommen in i snurris hjärna.

ja, nu är vintern här! ni som inte visste det så hade Arvika köldrekordet i morse på -22. tufft iaf.

jag har tränat volleyboll idag minus hopp då, men det var skoj. och foten verkar hänga med utan större problem.

just nu försöker jag debattera om porr, stringtrosor och feminism samtidigt som jag smsar, ser på ww och äter mat. och nu skriver här. det går sådär. men jag är ganska bra på den bioligiskt givna simultanförmågan som vi kvinnor har i oss naturligt annars.

igår bestämde jag en sak, idag bestämde jag mig tillbaks. nu är det slutvelat. så. nå.

jag gillar mitt hem igen - tror det beror på att jag inte är hemma så ofta. frihet = pengar. pengar = frihet.

frihet tror jag inte på. nej. juste. det gör ingen lycklig.

fan. jag missade madonnabiljetterna. någon som vill sälja?

8 mars = bal för tjejer och drag queens. en hyllning till den biologiskt givna kvinnligheten. ex. smink, blommor, fina klänningar och annat man föds med. jag gillart!

se ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback