HAHA

Ok, till TS - för att du inspirerade mig lite.

Idag har jag gjort något som jag antagligen kommer referera till som meningslöst. Men jag tror ändå att jag kommer ha nytta av det i framtiden och det är ju faktiskt riktigt stort av mig att lyckats komma till att jag kan göra något nu - som kanske inte ger mig något precis nu, utan sen. Ja, ni fattar.

Igår skrattade jag så mycket att det gjorde ont. Helt sjuk upplevelse. Alla inklusive jag höll med om att man gör det för sällan. Verkligen. Men när någon säger "Jag började inte växa förrän gymnasiet eller jag var ju 53 cm när jag föddes..." och sen fortsätter med "Man kan säga att ingen såg mig(för att personen var så liten) och jag såg ingen, för jag ignorerade mitt ganska stora synfel till 9onde klass - ja typ som en mullvad" så var det svårt att hålla sig. Särskilt med tanke vem det handlade om. Sjukt kul var det.

Sen den 64 min långa eurodansmixen, med precis allt man kan önska sig från 90talet, lite kall jäger, lite ecologica(jag försökte köpa ett annat vin) och god mat och fint sällskap - jag det var nog det.

Imorgon ska jag fortsätta umgås med en självgod gubbe och tre 91:or, göra prov och fira min mamma. Samt inte gråta över spilld mjölk.

Och fy fan för West Wing - herregud! Jag som hoppades att det skulle vara dåligt och nu, vad händer? Och dessutom är min langare utomlands och jag har slut... typiskt. Jag som trodde att det var 4 avsnitt på sista skivan... Snopen blev jag när varningstexterna dök upp. Jepp. Nu längtar jag mest.

Det här kommer fixa sig. Jag tror verkligen det. Flygplanet lyfter snart. Svisch liksom.

Förresten - jag har nog sämst karaktär i mellansverige. Kom igen SIRI! Åh smoothie. Yes. Okay.

Till TS. Från mig.

Kommentarer
Postat av: TS

Haha. Du har inte alls sämst karaktär i mellansverige! Varifrån fick du det?

"Svisch liksom." Du har underbara uttryck, medveten om det? :) Fortsättfortsättfortsätt :D

2009-01-17 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback