Upptäcktsfärd

Idag har jag upptäckt följande:
1. Att folk läser bloggen vilket gör att ibland när jag ska berätta saker som jag också har nämnt i bloggen så måste folk låtsas att dom hör det för första gången
2. Att jag har min baktid framför mig och att jag kanske måste ändra på det
3. Att jag älskar ungdomsäventyrsböcker mest av allt
4. Att Carrie Bradshaw säger smarta saker
5. Att jag inte får glömma att jag måste koncentrera mig när jag reser så att jag faktiskt kommer dit jag ska
6. Att jag kan ha ett meningslöst rum i min lägenhet och det är ok(det kan till och med förvandlas till meningsfullt om man inte pressar på det något som det inte vill)
7. Att det är smart att ha kontanter med sig

What a trip.


Kommentarer
Postat av: Terese

Gissa vad jag känner igen den första punkten! Fast det är nästan värre när de inte bryr sig om att låtsas...

Postat av: My

haha, fan. träffad!

2009-01-27 @ 10:40:06
URL: http://tajt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback