Festivallärdom 2: Kom ihåg att faktiskt lära dig det du lär dig

Det är en sak att lära sig av sina misstag och faktiskt ändra på saker och göra annorlunda nästa gång. Det är en annan sak att konstatera att man lärt sig av sitt misstag med ändå göra samma sak igen. Och det svåra ligger i det första. Hur många gånger kan man göra fel innan man faktiskt inser allvaret i det och ser till att det ändras nästa gång? Dont know.

Idag insåg jag att jag har gjort exakt samma sak igen. Precis exakt samma sak. Men det finns fortfarande en chans att göra om och göra rätt innan jag får ett utbrott på en oskyldig person. Eller juste det fick jag ju igår. Men ja, så att det inte händer igen.

Förlåt S.

Jag behöver vara ensam till jag blir snäll. Jepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback