"hellre var dödsförälskad 10 ggr och få ett krossat hjärta lika många gånger än att inte känna ngt alls"

Det är så lätt att bli förbannad...

Idag är jag förbannad över jag vet faktiskt inte vad. Kanske är det för att min lediga dag aldrig blir en ledig dag. För att det är störande med folk som använder tusen utropstecken i mejl. För att jag inte fick ngt sms tillbaks och inte alls vet hur det ska gå. Att jag inte kan bestämma helt själv. Att jag har ont i halsen. Att alla andra får semester. Att det fan aldrig händer något och det gör mig frustrerad. Det är dock inte meningen att ta ut det på den enda som jag faktiskt gillar mesta dels av tiden. Nej, det är fel. Därför sitter jag hemma och skäms en stund innan jag går till kontoret och tar tag i saker.

Alla är mer stressade nu än förut, kanske jag med, men jag försöker att inte påverkas så mycket av andras stress. Det är svårt minsann. Det är kort kvar och mycket kvar att fixa innan allt är klart.

Just nu vill jag bara krypa i hop till en boll, snyfta lite och vänta på bättre tider. Jävla skit.

Snart går det över och då blir jag världens mest effektiva servicekoordinator och utbildningsledare med framtiden framför mig.

Klart att jag kan önska ibland att jag var lite mer slätstruken. Att allt inte bara var upp och ner. Men jag tror att jag skulle tröttna och gå tillbaks till att "hellre var dödsförälskad 10 ggr och få ett krossat hjärta lika många gånger än att inte känna ngt alls"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback