hej, jag heter siri och jag jobbar med en feministisk utbildning i arvika.

hej, jag heter siri och jag är väldigt avundsjuk på vampyrer som kan läsa andras tankar
hej, jag heter siri och jag är glad att jag bor i lilla arvika där jobbiga människor inte kommer så nära
hej, jag heter siri och ibland så behöver man ställa en svår fråga
hej, jag heter siri och jag kan laga mat om jag bara anstränger mig lite grand
hej, jag heter siri och jag vill gärna att du ska veta en sak, men jag tänker vänta lite till
hej, jag heter siri och jag är så sjukt lycklig över det ena och andra
hej, jag heter siri och jag är väldigt glad för att jag inte är normal för det verkar så tråkigt
hej, jag heter siri och jag är nog mer normal än vad du tror i alla fall, fast jag tänker inte berätta varför
joråsatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback