Söndag

Utdrag ur min dag 07.21 - 09.43

07.21 Vaknar av mig själv, undrar varför tills klockan ringer
07.30 Går upp, äter frukost, kollar mejlen, bråkar med internet, går ut
08.12 Inser att konsum och Ica öppnar 11 på söndagar = inga apelsiner. Går en promenad, blir hejad på av en alkis. Undviker att verka stalka en hundägare genom att gå en omväg
08.31 Möter H vid ingången till festivalkontoret, hon har mjölk, vi pratar drömmar och båtar
08.40 Sätter på kaffe, tar fram projektorn, öppnar datorn, flyttar en whiteboard, H byter ut stolarna
09.00 K-l ringer och vill komma in, jag öppnar
09.09 M kommer, vi pratar Berlin
09.12 Jag ring M och han säger att han kommer om 7 min
09.43 Vi börjar utan alla som inte kommer


bad waters med jenny wilson låter som något som jag lyssnade på när jag var liten, vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback