Koncentrationsförmåga = noll

Vad gör man när man inte har den minsta förmåga att koncentrera sig? Jag brukar försöka göra dessa dagar till prata i telefon-dagar. Dessvärre verkade ingen annan vilja hjälpa mig och svara i telefonen. Därför fastnade framför min 36 punkter långa att göra-lista och lyckades väl göra några saker.

Detta lyckades jag inte med:
Läsa ett långt dokument, skriva lång verksamhetsberättelse, skriva lång text till presentationen, göra en skiss på storprojektet och inte heller göra en stor plan.

Detta lyckades jag med:
Boka en rolig resa, feedbacka en marknadsplan muntligt, reda ut ett ekonomiskt problem (typ), skicka kortare listor på mejl, svara på diverse mejl, skicka diverse mejl, feedbackat en massa projekt (muntligt), hållt i ett veckomöte och ganska mycket mer.

Slutsats: Det är inte lätt att arbeta med lång text dessa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback