Rumpa, rumpa

Idag hände det saker. Äntligen! Varför måste man förstå saker om och om igen för att förstå dem. Helt plötsligt är saker kul för man kommer ihåg hur man gör för att göra dem kul.
Det är fan inte kul att vara feg eller lat. Det är inte kul att göra det lätt för sig. Ta genvägen. Vänta på att saker ska hända. Tick, tick, tick så rinner tiden iväg och det enda som händer är just det. Att tiden rinner iväg. Och att det inte händer något.
Sitt där på era feta arslen och vänta. Gör det och se hur kul det är.
Det är inte kul. Jag har suttit på mitt för länge. Och kanske kommer jag sitta där igen och ha glömt bort allt jag lärt mig, men just nu ska jag i alla fall njuta av att jag har kommit på (igen) att det inte är värt det. Sittande på mitt feta arsle då. Ska jag njuta.
Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback