Utvärdering

Mål: Springa varje vardagmorgon jag är i Arvika 40 dagar framåt.
Resultat: Alla utom två sista då jag cyklade och kilade runt och satte upp tipspromenad.

Ja, det var jobbigt. Fast ändå inte.
Vad jag lärt: Att det är inte så jobbigt egentligen och att det handlar om en psykisk spärr - att man tror att det kommer bli jobbigt. Fast samtidigt så känns det ganska meningslöst. Tror inte att jag har ett så stort behov av att vara en "springa på morgonen människa" egentligen. Rutiner är dock bra. Att man bara gör istället för att fundera på vad man känner mest för hela tiden. Dock vill jag nog lägga energi på andra saker.
Hur kommer det fortsätta: Jag vill träna varje vardag, men kanske inte två ggr per dag. När jag har träning på kvällen springer jag inte på morgonen. Klockan kommer ringa 6.30 ändå. Jag älskar att gå upp tidigt. Jag är så smart på morgonen!
Jepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback