Igår var en hektisk dag

Upp med tuppen. Skicka faktura, hetsa till Popkollos kontor, ha enskilda samtal med de tre fina CF-studenterna, god falafel till lunch, tunnebana till Gamla Stan och Forum för levande historia, gå på utställning, ha samtal med studenterna, handla, hem, laga mat, åka till västertorp och hämta ett stafli, titta på när folk drack öl och prata om VPS (dont ask), springa till tunnelbanan, åka till medis och träna, träna, flåsa, åka hem, duscha, sova. HEJ.

Jag älskar när det är så, men känner mig lite trött idag. Har tagit hand om mig hos doktorn, jobbat lite, ätit lunch med min blivande roomie och letat efter jeans. HEJ.

Avstod från att köpa ett par märkesjeans bara för att jag inte kunde köpa dem. Jag skulle inte kunna stå för att jag hade köpt dem. Även fast jag visste att det var bättre kvalitet och att dom ändå inte var så mkt dyrare och så vidare och så vidare. Det gick inte. Så kan det va. Tacka HM för barnarbete och skitföretagande. Det är i alla fall inget dyrt märke.

Ikväll blir det mys och vila och pepp inför i morgon. Tumbs up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback