Bra helg.

Denna vecka har varit hysterisk. Liksom ett antal veckor bakåt i tiden. Onsdag eftermiddag sa min kropp: STOPP! SLUTA! Och jag gick hem och vilade. Torsdag vilade jag också och begav mig till stora staden för att bara hänga och inte göra något vettigt. Tog också beslut (ej officiellt än) att jag inte ska skriva uppsats nu i vår. Det går inte helt enkelt. Jag hinner inte. Och sen dess har allt varit fint och bra. Igår tog jag en lång promenad från Gärdet till Mariatorget och köpte ett nytt skrivblockk och en randig klänning på vägen. Jobbade några timmar. Bland annat förberedda nästa vecka och ett viktigt möte på måndag. Efter jobbet gick jag och Ragnhild till alkoholbutiken och matbutiken och begav oss sedan till Hammarby sjöstad och Hanna. Där åt och drack vi tills vi sprack och åkte hem. Mycket värt! Söndag morgon inleddes med en frukost med Moa och Hanna med kaffe i kanna och halloumimacka. Efter det en promenad till Stadsmissionen och därefter tunnelbana till Kungsträdgården, där jag mötte upp Th och vi knatade till djurgården och Liljevalchs vårutställning. Glassiga livet! Nu väntar en kul fest och en tågresa tillbaks till skogen i några dagar.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback