Ok

Eftersom det i alla fall är några om läser så måste jag förklara en sak. Jag har lovat mig själv att aldrig starta en ny blogg. Ska jag ha en blogg ska jag ha samma hela livet. Jag vet inte om jag kommer hålla det, men jag försöker i alla fall. Problemet är ju namnet. Var i h-vete kommer det i från? Den som ändå kom ihåg. Vad tror ni?

1. För hundra år sedan när jag startade den så älskade jag Libertines och tyckte att Pete Doherty var söt och cool. Det var innan Kate Moss och allt annat. Dessutom så var/är death on the stairs en jävligt bra låt.
2. Att jag fick 100 000 av Pete för att döpa den till det
3. Jag startade bloggen i ett heroinrus.
4. Att jag inte trodde att någon någonsin skulle komma på att det var en Libertines-låt.
5. Att min katt dog på trappsteget och jag använde sorgen som drivkraft när jag startade min blogg och döpte den efter händelsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En blandning av 1 och 4? ;)

2010-12-14 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback