3 gröna grönsaker, ett 4 timmarsmöte, 2 låtar och en paj och vad längesen det var

På Facebook kan man inte skriva vad som helst, därför börjar jag blogga igen. Har ett stort behov av att skriva vad som helst. Gojja. Vi får se om det håller i sig. En dag, kanske två. Kanske inte. Låt oss se och inte ha för höga förhoppningar.

Igår fick jag reda på att jag inte får bo kvar i min lägenhet som jag trivs så bra i. Har bott här en månad nu och måste flytta ut 31 december. Fantastiska Stockholm. JAG VILL INTE KÖPA EN LÄGENHET! Kan det vara så jävla svårt att fatta. Jag vill inte och jag tänker inte.

Kanske ska flytta in i ett kollektiv. Kanske i ett hus. Kanske i 48e hand. Kanske kanske. Ska nog bygga en husbåt och lägga mig här i kyrkviken (obs järla sjö inte Arvika). Det vore flott.

Igår köpte jag ett block och en penna, sen producerade jag följande konstverk. Jag ska bli RIIIK, på KONST. Varför känner jag mig som ett barn? Jaba: mola, mola, mola.



Till er som tror att jag blivit galnare än vanligt: Det stämmer! Håll i hatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback