en viss person tycker jag om så mkt att jag väljer att bo med henne en tredje gång

så här såg det ut gång nr två 2008. det var fina livet. förutom när jag var sur som en citron, men jag tror du har kommit över det nu E. hoppas det. jag ska försöka att inte vara det igen. om det händer lovar jag att ta med dig till ett roligare museum än stadsmuseet som tröst. ok?

och om jag får för mig att elitidrotta igen så lovar jag att inte äta lika mkt. från elefantätande till kanske hästätande. och du kan få vara hemmafru igen om du vill. annars kanske det är min tur att vara din. nu när du är så framgångsrik och allt. ok?

och det kanske inte är värt att ta upp yatzyspelandet igen. det känns som att den eran är över. men kanske luffarschack? nej, det är ju så tråkigt. charader? det är ju kul. vi kan bygga en scen och bjuda in till fest. nej, jag vet. kareoke. every night. och vin och cigg på balkongen. varje dag.

 

hurra iaf. herregud vad mkt hurra.

 



ps. försökte verkligen hitta en bild från 2006. men kom på att alla mina bilder dig med min dator. dom fina silvriga delldatorerna som jag (och kanske du) skäms över att jag har haft. fast det var fint då också.

Kommentarer
Postat av: emma

<3!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback