i mjölby finns det nät och här kommer en liten egotripp

då var jag sjutton år och spelade i band, hade en guldgitarr och trasiga jeans. hittade juliana hatfield i darling och lyssnade sen på hennes my sister till döds. ja, jag var så jävla cool. och töntig. och någon kallade mig besserwisser och jag ville vinna allt och tävlade alltid. tills jag gick sönder.



sen hittade jag festivalen, blev campingchef och färgade håret rött. det var så jävla kul. och jag blev glad igen.



nu har jag inte rött hår längre, har tagit mig igenom sju svåra år, tar pressbilder för att jag kan kanske hamna i tidningen någon gång och gör femårsplaner.



samt köper regnjackor och hånglar i europeiska städer. och tror att ett par nya glajjor gör allt.



lika ego. lika tuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback