visst älskling ja

jag börjar med att säga att jag är tacksam, så ni vet.

idag kom min energi tillbaka. den har nog varit borta i ca 3 månader. ja ungefär så länge som vintern har varit. så nej jag känner mig inte så speciell. not. men ändå. rastlösheten. RASTLÖSHETEN. jaba, jag måste göra ngt kul. nu. precis nu.

idag har jag exempelvis redan (ja 18.10 är ganska tidigt, det är mkt kvar, det är ljust ute osv) klättrat upp för ett berg, jobbat bort alla saker jag skulle göra, klippt mig (det blev nog fint, men jag är för rastlös för att inte tycka att det lev tråkigt), haft möte, jobbat lite mer, pratat med BJ, pratat med H, gått till affären, handlat för 53 kr, gått hem, lagat en lasagne, lagat en potatissoppa, chitchattat med G, ätit potatissoppa, lyssnat på radio, surfat och solat. men är jag trött för det. nope.

det finns mer energi. ska nog göra efterätt också. och pilla m blommorna. och lite hemlisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback