9.09

2011 skulle bli året med goda frukostar och jag kan säga att det banne mig har blivit det. Aldrig har jag ätit så många goda frukostar. Topp 3 är:

1. Berlins godaste frukost. Lagom mycket, allt hemgjort. Bröd, smör, olika ostar, äggröra, yoghurt, hallonsylt, äpple och kanel-mos, grönsaker, cappucino osv. på
Agentur 103, bar, Berlin
2. Malmös godaste vegetariska, ekologiska frukostbuffé. Med sju sorters musli, fil, hemgjord sylt, marmelad, bröd, ost, sallader, blåbärsscones, bullar, vilket kaffe du vill, röbets- eller vetegräsjuice på Chez Madame, café, Malmö
3. Bull och bubbelbrunch, ja nybakta bullar och champagne (iaf nästan), helt perfekt! Hos M i Alvik, Stockholm

Bubblare: Frukost på sängen. I Malmö, i Ks lägenhet. Av finaste.

@Berlin





@Chez Madame



@bubbelbrunch






Idag åt jag en tallrik fil med banan och müsli och drack en kopp kaffe med mjölk. Highlife!

Kommentarer
Postat av: BJ

Haha, roligt att jag fick vara med på alla top tre och även bubblaren!

2011-08-10 @ 13:44:37
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/onsdag-dagens-blogg.html#comment

2011-08-10 @ 14:10:15
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: sirioh

Haha, javet! Ingen frukost är så bra som med dig :) Är lite nervös över att E kommer tycka att det är snålt att sätta bull- och bubbelbrunchen på tredje plats dock...

2011-08-10 @ 19:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback