My point is this, break's over.

Igår såg jag första och andra avsnittet av West Wing igen. Intressant nog så känns det inte som att se samma sak igen för att det är så mycket detaljer som en ändå missade första gången. Obs, jag har mkt svårt att se, höra, göra samma sak om igen. Är alldeles för rastlös.

Helgen bjöd inte bara på West Wingande utan både det ena och det andra. Tex. så var jag på secon-hand-shopping och köpte en tenniströja för 69,50 kr, var på förlovningsmiddag i Uppsala, fick en enormt god amerikansk pannkaksfrukost hos finaste familjen, drack öl med long time no seen-vänner och blev ganska på lyran, dansade en smula, åt indisk mat, såg Shortbus (himla bra film!) och lekte zombie/kunde inte göra annat på söndagen.

Peppad H på Secon-hand-shopping!



Finaste T med en tallrik full av amerikansk pannkaka, sirap, grädde och färska bär. SJUKT gott.





K och H ska se "normala" ut.



Öl på hemlig bakgård med bland annat nyflyttad K.



Lite senare.



Lite mer senare.

Lite senare ändå.



Idag är det måndag och jag har varit hos läkaren. Ska berätta mer om det snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback