vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven

juste. skulle ju berätta lite om veckan också. igår var jag tex på gröna lund och såg håkan hellström. eller såg. jag stod på ölserveringen till höger om scenen och drack öl tillsammans med mitt gäng och pratade om mammor, kanoter, frisyrer och svåra karriärsval (hehe) och slände då och då en blick mot scenen. håkan var dock en himla bra bakgrundsmusik så att säga. för att komma dit åkte jag båt (efter att jag hämtat mitt grönankort hemma för att jag hade lyckats ta ut det ur plånboken, hemskt klantigt) med en massa människor. efter håkan åkte vi till söder och drack öl på baren bredvid den med mycket folk i. det här med att folk ska trängas hela tiden. ojoj. sen ringde e och meddelade att hon var på väg hem utan nyckel, så jag bestämde mig för att möta upp henne och m vid gullmars. tog tunnelbanan fr skanstull där det var bråk (obs ordningsproblem) och tågen stod stilla så att jag missade tväris. ojoj. men det gick bra. allting.

innan håkan var jag på uni och hade seminarie med proffesorn. innan det var jag hemma och knapprade på datorn. innan det på sjukhuset (ska berätta mer om det). sen kommer jag inte på mer. men jag tror det var en bra vecka. juste såg på true blood med ragni och s. juste. vardag var det också. massor. hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback