kvinnor som bloggar, what a shame

vaknade, sydde en klänning och tada. midsommar är ju dagen för de ambitiösa. det är vår dag. obs. skoj. med klänningen alltså. klippte bara av gräddtårteklänningärmarna. så vips. annars är vi nog ganska ambitiösa ändå. men det är ju lite vårt problem säger dom. ta det lugnt bara. ja. skitlätt.



vill dedikera det här inlägget till kvinnor som bloggar. sluta förakta. sluta hata. vad är problemet. det är ju INTE kul. lyssna på
Sara Hansson krönika och lär er saker om vad som är ok och inte.

och när jag ändå är igång så vill jag gärna påminna er om varför britney inte är en dålig förebild och varför bruce är det. bara för att Sara Hansson är så bra.

och om ni undrar varför jag ibland skriver med små och ibland med stora bokstäver i början av meningar, så säger jag fuck you. och det här med stavning. VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ VIKTIGT. ok, nu ska jag sluta. god midsommar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback