lördag 11.55 inte helt utslagen

med en kaffe i handen som har varm mjölk i sig. ja lyx. lyssnar på radio. fixar med saker. ordnar upp mitt liv. vanligt beteende för mig i mina post-sjuka perioder. har tex. beställt en ny telefon, betalat två medlemsavgifter. en till ett fack. har aldrig varit med i facket förut. tror att skillnaden kommer bli noll. så stor tro har jag på facket, men det kändes som en ordningssam sak att göra. solidariteten gills liksom inte när en betalar 100 kr. tror inte det bidrar så mkt. oifs så blir jag ju en positiv siffra för dem. titta en till medlem jihu osv. har också läst hela bekräftelsen från skatteverket. har haft en tendens att inte läsa det jag får från skatteverket och sen (oftast ett halvår senare) förstår jag ingenting, tittar i papprena igen och inser att det står där. så nu har jag läst dem från början. jag har också lagt in alla mina kläder i garderoben och diskat. jag har gått igenom min kalender och planerat den kommande månaden. fått lite framtidsinsikt så att säga. lite framtidstro också. insåg att det kan bli en spännande vår.
 
i tillägg till debatten om senaste girlsavsnittet. det där dom mest ligger. skulle jag vilja säga. lena, lena, lena åh. åh. så. jag tycker också att vi borde spela pingis (och vara allmänt) mer nakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback