tack gud för att det är fredag eller hur vare

nu är det fredag. fredag som i jag är inte värd fredag. jag har inte gjort ngt som gör att det känns som fredag. det känns som måndag. kortveckamåndag. som i jag har faktiskt varit ute idag. gick uppför en backe, blev helt slut. träffade lite folk. fick separationsångest från dem. gilla umgänge ändå. det är ju det alla säger. hellre fläskfilé ensam osv. (appropå kött. hästköttet. va. fattar inte. vad är problemet. vad är skillnaden? djur och djur. (=ÄT INTE KÖTT)) jaja har på mig partytightsen, köpte godis, lyssnar på gnucci (fab. flåt att jag sa att du lät jobbig) och fredan nu kör vi. 
 
ps. såg clueless igår. kan nån plis se den och ge mig sin åsikt. jag är clueless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback